I have not received my order!!! Sent more than 4 emails still waiting on customer service reply. This is not right . Same with their delivery company . I hope to get an answer soon.
Hi Kelvin! We're truly sorry for the inconvenience with your order. Our team has responded to all your emails and issued a full refund to your original payment method after identifying an issue with the shipping address provided at checkout
We understand your frustration and sincerely apologize for the experience. Thank you for your patience and for giving us the opportunity to address this. We're always here to help!
Gracias por tu comentario 🙌 Nuestras bandanas tienen una medida de 70 x 70 cm, y siempre incluimos las dimensiones en los detalles de cada producto para que puedan revisarlas antes de comprar.
Lamentamos si hubo alguna confusión con el tamaño. Si en una futura compra tienes alguna duda sobre medidas, fit o cualquier detalle del producto, escríbenos con confianza y con gusto te ayudamos. ¡Saludos! 🫶

